Koordynator Zespołu z j. Czeskim lub Słowackim lub Węgierskim

Jesteśmy firmą specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu.

 

W związku z rozwojem projektu znanej francuskiej marki kosmetycznej poszukujemy kandydatów posługujących się wybranym językiem – węgierskim, czeskim lub słowackim (poziom C1/native), na stanowisko:

 

Koordynator Zespołu z j. Czeskim lub Słowackim lub Węgierskim

Praca w trybie hybrydowym

Miejsce pracy (stacjonarne) - Ruda Śląska / PRACA ZDALNA

 

Atutem będzie znajomość drugiego języka wśród wymienionych (węgierski – słowacki, czeski – słowacki lub węgierski – czeski)

 

Twój zakres obowiązków:

  • koordynowanie pracą podległego zespołu konsultantów odpowiedzialnych za obsługę Klienta w jednym z języków: WĘGIERSKI, SŁOWACKI lub CZESKI,
  • ustalanie celów, motywowanie oraz budowanie zaangażowania w zespole, 
  • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy zespołu,
  • monitorowanie i udoskonalanie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
  • organizacja zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
  • prowadzenie szkoleń wstępnych oraz wdrażanie nowych konsultantów w trybie stacjonarnym oraz zdalnym,
  • ścisłą współpracę z Kierownikiem Projektu oraz pozostałymi działami firmy.

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka węgierskiego lub czeskiego lub słowackiego na poziomie ojczystym lub C1,
  • atutem będzie znajomość drugiego języka wśród wymienionych (węgierski - słowacki, czeski - słowacki lub węgierski - czeski),
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • dobra organizacja pracy własnej, zespołu oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • nastawienie na realizację założonych celów jakościowych oraz sprzedażowych,
  • sumienność, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 19:00 (praca zmianowa 9:00-17:00/10:00-18:00/11:00-19:00),
  • mile widziana znajomości branży beauty.

Zapewniamy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • umowę o pracę lub umowę zlecenie – w zależności od preferencji kandydata,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system motywacyjny,
  • pracę w systemie hybrydowym (wg ustaleń),
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • dalszy rozwój oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji,
  • dofinansowanie zajęć sportowych, liczne eventy,
  • wyjątkowy Zespół Specjalistów, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.

Podobne oferty

Competence Call Center member of TELUS International

pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Centre

Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations Ensuring consistent quality and...

SZCZEGÓŁY