Enter your keyword

Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • monitorowanie pracy zespołu,
  • obsługa reklamacji,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałość o realizację celów finansowych.

Najlepszy kandydat to taki, który:

  • posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
  • ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
  • cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jest nastawiony na realizacje celów.

Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować? 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę zmianową (8-godzinny system pracy), centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 20:00, w soboty 8:00-14:00,​
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.

Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?

  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.

Podobne oferty

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

podkarpackie / Tarnobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...

SZCZEGÓŁY

Klient portalu Praca.pl

podkarpackie / Tarnobrzeg

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja...

SZCZEGÓŁY

Transgourmet Polska

dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

SZCZEGÓŁY