WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Lider działu sprzedaży

Miejsce pracy: Zamość
Lider działu sprzedaży
Zakres obowiązków
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji na podległym terenie
  • pozyskiwanie kontaktów handlowych mających na celu rozbudowę portfela klientów
  • utrzymywanie stałych relacji z klientami
  • wykonywanie raportów oraz planowanie działań handlowych
  • koordynację pracy zespołu doradców techniczno-handlowych
Nasze wymagania
  • 3-letnie doświadczenie jaki kierownik biura sprzedaży, obsługi klienta
  • znajomość procesu sprzedaży w branży przemysłowej, technicznej
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie rozmów biznesowych
  • gotowość do wyjazdów służbowych

 

Oferujemy:
  • elastyczność w wyborze formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa B2B
  • stałe wynagrodzenie miesięczne + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
  • możliwość współpracy z różnorodną grupą klientów (indywidualni, średnie przedsiębiorstwa, międzynarodowe korporacje)
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00
  • świetne środowisko pracy- przyjazne relacje w zespole, nastawienie na rozwój, współpraca między działami
  • pakiet beneiftów: pywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • karta sportowa
  • wyjazdy i spotkania integracyjne

Podobne oferty

2bk prozdanie

mazowieckie / Warszawa

Praca ze stałymi klientami - informowanie klienta w messengerze o najnowszych wiadomościach, dopasowanie konkursu zgodnie z życzeniem Praca z nowymi klientami - doradztwo w zakresie produktu, obsługa obiekcji Stała komunikacja z klientami na Instagramie,...

SZCZEGÓŁY

wczoraj

Depilacja.pl Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Ustalanie targetów sprzedażowych i nadzór nad ich efektywną realizacją Długoterminowe planowanie biznesowe poprzez określanie planów sprzedaży Ciągłe doskonalenie i rozwijanie kluczowych procesów sprzedaży w celu zapewnienia doskonałości usług i...

SZCZEGÓŁY

Selgros Cash&Carry

lubelskie / Lublin

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i zarządzanie pracą przedstawicieli firmy ds. klientów profesjonalnych w celu realizacji planów sprzedażowych, organizacja procesu obsługi klienta oraz sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej w ramach...

SZCZEGÓŁY