- Posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze audytu, kontroli wewnętrznej, oraz zarządzania ryzykiem w dużej organizacji;
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami;
- Posiadasz specjalistyczną wiedzę z obszarów funkcjonowania audytu wewnętrznego, systemów kontroli wewnętrznej, bezpieczeństwa oraz compliance;
- Jesteś osobą zorientowaną na potrzeby klienta wewnętrznego, a przy tym dokładną, terminową i rzetelną;
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz interpretacji danych biznesowych;
- Wyróżnia Cię proaktywność, wychodzisz z inicjatywą zmian oraz szukasz usprawnień;
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- Masz wykształcenie wyższe (mile widziane prawo, ekonomia, finanse, zarządzanie ryzykiem lub inne pokrewne);
- Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym - poziom C1.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
- Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
- Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
- Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
- Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
- Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.