Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych

CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.

Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.

DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Działania związane z rozwojem produktu dystrybucji części zamiennych
  • Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia
  • Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych  procedur operacyjnych
  • Inicjowanie usprawnień przynoszących wymierne korzyści finansowe
  • Kontrola procesu dystrybucji części zamiennych – jakość, terminowość, zadowolenie Klienta
  • Współpraca z zespołem handlowym w zakresie przygotowania optymalnych rozwiązań dla Klientów i przygotowania ofert
  • Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi Klientami i partnerami biznesowymi   
  • Wspieranie kultury Lean
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • Bardzo dobra znajomość rynku oraz konkurencji w obszarze dystrybucji części zamiennych (obszar: Polska oraz Europa Środkowa)
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania dystrybucją części zamiennych – min. 5 lat
  • Znajomość standardów obsługi klienta w w/w obszarze
  • Znajomość procesów spedycyjnych i przeładunkowych związanych z systemem dystrybucji części zamiennych    
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Orientacja na cel
  • Umiejętność współpracy i budowania relacji
  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
OFERUJEMY
  • Ciekawe wyzwania oraz realny wpływ na rozwój produktu,
  • System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
  • Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
  • Pracę w przyjaznym zespole
  • Narzędzia niezbędne do pracy (w tym samochód służbowy)
  • Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.

Podobne oferty