WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Manager ds. efektywności zakupów

Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Manager ds. efektywności zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Kreowanie wzrostu efektywności zespołów zakupów poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod,
  • Optymalizacja przebiegu procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacja dokumentów procesowych w obszarze Zakupów,
  • Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój oraz koordynowanie wdrażania nowych narzędzi w obszarze Zakupowym,
  • Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych w tym poszukiwanie nowych tematów/obszarów do zaraportowania oszczędności,
  • Raportowanie oszczędności w dedykowanych narzędziach,
  • Koordynowanie procesu raportowania i prezentowania danych zakupowych w zakresie postępowań realizowanych przez Wydziały Zakupów w Grupie oraz kosztów,
  • Czuwanie nad prawidłową prezentacja danych w systemach zakupowych,
  • Nadzór nad wykorzystywaniem przez Spółki umów ramowych poprzez rekomendowanie planów działań, na podstawie dostarczonych analiz, oraz egzekwowanie ich  realizacji,
  • Odpowiedzialność za ocenę ryzyka współpracy z dostawcami poprzez zarządzanie roczną oceną dostawców oraz ocenami kondycji finansowej wybranych dostawców,
  • Kontakt z Centralą we Francji w zakresie wymogów dla procesu zakupowego, oszczędności oraz umów globalnych (zawieranych na poziomie Centrali we Francji),
  • Tworzenie planu przetargów poprzez zbieranie i weryfikowanie danych od Spółek z Grupy.
Nasze oczekiwania:
  • Min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Managerskim w dziale zakupów lub innym dziale związane z analizą lub kontrolą wydatków,
  • Umiejętności analityczne i planistyczne z dobrą znajomością MS Office i aplikacji google,
  • Umiejętność formułowania wniosków, rekomendacji w oparciu o przeprowadzone analizy,
  • Umiejętność inicjowania zmiany, umiejętność kierowania projektami,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej w tym ustalania priorytetów oraz koordynowania prac Grup Roboczych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1),
  • Dobra organizacja pracy i otwartości na współpracę i prace zespołową.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • Benefity: opieka medyczna ze stomatologiem, ubezpieczenie NNW opłacane przez pracodawcę,
  • dodatkowy dzień wolny - 14 sierpnia,
  • Lokalizację biura : Warszawa, Poznań lub Łódź,
  • Interesującą i samodzielną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty