Enter your keyword

Manager ds. Trade Marketingu

Ogłoszenie numer: 10119752, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Trade Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

 

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji
  • Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym
  • Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, marketing, nauki ścisłe)
  • Min. 2 lata doświadczenia w marketingu lub trade marketingu w branży farmaceutycznej
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania projektami
  • Zdolności analityczne i umiejętność syntezy danych
  • Komunikatywność i kreatywność

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Kartę Multisport i program emerytalny
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Paczki świąteczne dla dzieci oraz dodatkowy dzień wolny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

MPP Sp. z o.o.

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem Performance Marketingu (Google, Meta, SEO, Programmatic): rozwój kompetencji, planowanie działań, integracja i budowanie atmosfery współpracy; nadzór nad budżetem i splitem mediowym: odpowiedzialność za alokację i...

SZCZEGÓŁY

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...

SZCZEGÓŁY

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

pomorskie / Gdańsk

Tworzenie i realizacja strategii Zarządzanie zespołem i budżetem Budowanie marki Badania i analiza Działania promocyjne Media i komunikacja Sponsoring i współpraca komercyjna Nadzór nad ofertą handlową Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język:...

SZCZEGÓŁY