Enter your keyword

Marketing Manager

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. 
 
Nasze działania w obszarze tworzenia profesjonalnego i przyjaznego środowiska pracy zostały docenione przez pracowników i otoczenie rynkowe. W 2025 roku znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce, w rankingu magazynu Forbes i firmy badawczej Statista. 
 
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym. 
 
W związku z nowymi projektami i rozwojem naszej oferty, poszukujemy osoby na stanowisko: 
Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa 

 

Poszukujemy doświadczonego Marketing Managera, który będzie odpowiadał/a za kompleksowe planowanie, realizację i nadzorowanie działań marketingowych firmy. Będziesz współtworzyć strategię rozwoju marki oraz wspierać działania sprzedażowe poprzez efektywne zarządzanie projektami marketingowym. 

 

Twoim zadaniem będzie: 
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej z celami firmy 
  • Budowanie i rozwijanie spójnego wizerunku marki 
  • Planowanie, koordynacja i nadzór nad kampaniami marketingowymi online i offline 
  • Koordynacja działań promocyjnych 
  • Zarządzanie treściami w kanałach online 
  • Zarządzanie budżetem marketingowym i raportowanie efektów działań 
  • Analiza rynku, identyfikowanie trendów oraz monitorowanie działań konkurencji 
  • Współpraca z zespołem sprzedaży, działem rozwoju oferty oraz zewnętrznymi partnerami 
  • Zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu marketingu i e-marketingu
Wymagania: 
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim w dziale marketingu/digital marketingu, w tym w zarządzaniu zespołem 
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i analitycznych (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Search Console, Hotjar itp.) 
  • Praktyczna wiedza w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii (Google Ads, Meta Ads) 
  • Doświadczenie w kreowaniu i prowadzeniu projektów wizerunkowych 
  • Umiejętności analityczne – interpretacja wskaźników, tworzenie raportów, rekomendacje optymalizacyjne 
  • Doświadczenie w social mediach i content marketingu 
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach 
  • Bardzo dobra koordynacja pracy własnej oraz podległego zespołu, umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom
Oferujemy: 
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji 
  • Realny wpływ na strategię marketingową i rozwój marki 
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji 
  • Umowę o pracę na pełny etat (w tym 3 dni pracy w biurze, 2 dni zdalnie) 
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie (okolice Dw. Zachodniego) 
  • System premiowy 
  • Przyjazną atmosferę współpracy 
  • Możliwość rozwoju kompetencji 
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)

Podobne oferty

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Tasks: Define global vision and value proposition based on patient insights. Analyze TA potential, market trends, unmet needs, and competition to shape strategy focusing on Neuro & Gastro Tas and beyond. Create a 5-year roadmap for innovation, value, and market...

SZCZEGÓŁY

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Tasks: Define global vision and value proposition focusing on Cardiology & Diabetology (and beyond) based on patient needs. Develop a 5-year growth roadmap covering innovation, value, and market expansion. Analyze therapeutic potential, market trends, and...

SZCZEGÓŁY

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Tasks: Lead the development and implementation of data-driven digital omnichannel marketing strategies for global & local CHC & OTX brands across the Polpharma Group. Ensure seamless integration of digital activities across paid, owned, and earned channels, aligned...

SZCZEGÓŁY