Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151391
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych;
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
niszczarka dokumentów;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek wyposażony w windy;
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Kieruje pracą wydziału poprzez przydzielanie zadań podległym pracownikom, planowanie i organizowanie środków i zasobów niezbędnych do realizacji celów i zadań, zapewnianie przepływu informacji niezbędnej do ich realizacji celów, wspieranie pracowników, monitorowanie wykonywania zadań, odbieranie i weryfikowanie efektów pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników oraz przekazywanie im informacji zwrotnej, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie wniosków kadrowych i opisów stanowisk pracy, określanie kierunków rozwoju zawodowego pracowników,
- Nadzoruje prowadzenie współpracy z podmiotami prywatnymi w ramach zawartych umów o budowę i eksploatacje autostrad. Uczestniczy w spotkaniach i negocjacjach z partnerami prywatnymi w ramach zawartych umów koncesyjnych. Nadzoruje prowadzenie rozliczeń finansowych w ramach istniejących umów z partnerami prywatnymi,
- Nadzoruje prace nad nowymi projektami drogowymi, które mają być realizowane w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. Współpracuje z doradcami zewnętrznymi przy opracowaniu propozycji formuły realizacji danego projektu oraz przy opracowaniu dokumentacji niezbędnej do przedstawienia rekomendacji Ministerstwu Infrastruktury w zakresie realizacji projektów ppp,
- Reprezentuje Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad przed instytucjami zewnętrznymi,
- Nadzoruje przygotowanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych projektów i udział w komisjach przetargowych,
- Nadzoruje realizację umów z doradcami zewnętrznymi, weryfikację raportów z pracy doradców i rozliczenie finansowe ich pracy. Nadzoruje przygotowanie dokumentacji przetargowej na udzielenie zamówienia na usługi doradcze, uczestniczy w pracach komisji przetargowych,
- Nadzoruje realizację spraw związanych z kontrolami odcinków koncesyjnych, prowadzonymi zarówno przez Centralę GDDKiA, jak i Oddziały w zakresie przestrzegania warunków umów o budowę i eksploatację autostrad.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze partnerstwa publiczno-prywatnego lub drogownictwa lub transportu,
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2,
- znajomość: Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, Ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym,
- umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel),
- umiejętność negocjacji,
- Umiejętności:: zarządzanie ludźmi; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu infrastruktury drogowej,
- wiedza z zakresu inżynierii ruchu,
- wiedza z zakresu procesu inwestycyjnego,
- znajomość zasad finansów publicznych.