Enter your keyword

Naczelnik

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158054

Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • stanowisko decyzyjne
  • praca w warunkach narażenia na stres
  • wyjazdy służbowe
  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej


Zakres zadań

  • Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG.
  • Opracowuje plany, koncepcje, wytyczne w zakresie prowadzonych rejestrów: Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych, Państwowy Rejestr Granic oraz dot. ewidencji miejscowości, ulic i adresów a także systemów dziedzinowych.
  • Kieruje pracami w zakresie kontroli ilościowej i jakościowej w zakresie Państwowego Rejestru Granic, Państwowego Rejestru Nazw Geograficznych oraz Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów.
  • Koordynuje pracami związanymi z nowelizacją przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia ich zgodności i spójności.
  • Uczestniczy w pracach komisji granicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
  • Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach wydziału oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz wydziału, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej i przestrzegania prawidłowej realizacji zadań.
  • Nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
  • Opracowuje plany pracy Wydziału oraz sprawozdania z ich realizacji, uczestniczy w opracowywaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo – finansowego, planu zamówień publicznych oraz planu pracy Departamentu a także w sprawozdawaniu z ich realizacji w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Wydziału, przejrzystości i celowości działania oraz rzetelnego rozliczania efektów jego pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne, kartograficzne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji lub kartografii, w obszarze jednostek administracji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej bądź w obszarze wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego
  • Umiejętność kierowania pracą zespołu
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów wykonawczych dot. dyrektywy INSPIRE
  • Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce
  • praktyczna znajomość procesów realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
  • umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych
  • komunikatywność, samodzielność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność planowania strategicznego

Podobne oferty

Urząd Miasta Leszna

wielkopolskie / Leszno

Osoba na tym stanowisku:- kieruje pracą Wydziału Spraw Społecznych,- organizuje i nadzoruję pracę wydziału w realizacji zadań przypisanych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Leszna do Wydziału Spraw Społecznych, a zwłaszcza:- sprawy z zakresu...

SZCZEGÓŁY

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy...

SZCZEGÓŁY

2025-11-07

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po...

SZCZEGÓŁY