W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Site Manager
Miejsce pracy: Łozienica
- Zarządzanie podległymi kontraktami oraz zespołem podległych pracowników.
- Zarządzanie relacjami z Klientem: spełnianie wymagań Klienta na najwyższym możliwym poziomie; budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z Klientem; wykrywanie potencjalnych możliwości rozwoju i zapewnienie odnowienia biznesu.
- Odpowiedzialność za P&L kontraktu: osiąganie zamierzonych przychodów brutto, przychodów netto, kontrola kosztów i usprawnienia (personelowe i operacyjne).
- Zapewnienie wydajnej i skutecznej realizacji wszystkich celów kontraktowych i kluczowych wskaźników wydajności oraz spełnienia wszystkich wymagań kontraktowych.
- Weryfikacja i zatwierdzanie prognoz finansowych na podstawie bieżących wyników finansowych i wyników operacyjnych; Odpowiedzialność za tworzenie i zatwierdzenie budżetu.
- Zapewnienie zgodności z normami jakości, nie ograniczając się do ISO 9001/14001 i OHSAS oraz wszelkimi innymi politykami i standardami CEVA (procurement, HR, kontroling, finanse).
- Proponowanie i wdrażanie odpowiednich innowacji i optymalizacji, przy wsparciu wyspecjalizowanego zespołu regionalnego.
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach z Klientem, Podwykonawcami i Dostawcami zgodnie z ustalonymi zasadami i upoważnieniem.
- Min. 10 lat doświadczenia w operacjach i zarządzaniu relacjami z klientami (zarządzanie budżetem o przychodach min. 50 mln USD).
- Doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem (umiejętność kierowania, motywowania i delegowania)
- Doświadczenie w implementacji nowych magazynów.
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Logistyka)
- Strategiczne myślenie, planowanie i wykonanie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą i negocjacjach.
- Silne umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętności zarządzania relacjami z klientami.
- Umiejętności interpersonalne.
- Biegłość w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych. Samomotywacja. Wysoka kultura osobista. Umiejętność sprawnej komunikacji i przekazywania informacji zwrotnej.
- Interesującą, pełną wyzwań, ale też możliwości rozwoju pracę w globalnej organizacji.
- Przyjazną atmosferę pracy oraz konkurencyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (premia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system benefitów, dostęp do licznych szkoleń, lekcje języków obcych itp.).
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię
[email protected]. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.