WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów (Facility Management)

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów (Facility Management)
Miejsce pracy: Warszawa

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do Biura Głównego w Warszawie poszukuje kandydatów/ek na poniższe stanowisko:

 

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów

(Facility Management)

 

Warszawa

 

Nasza misja

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
  • Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy (telefon, komputer, auto)
  • Świetną atmosferę pracy
  • Realny wpływ na kreowanie rozwiązań w podległym regionie
  • Stanowisko kierownicze dające możliwość rozwoju w strukturze organizacji
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, inne)

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za wynik zysków i strat regionu w zakresie sprzedaży oraz marży
  • Nadzór nad podległym zespołem w zakresie efektywności wykonywanych prac
  • Zarządzanie kosztami podległych kontraktów FM
  • Zarządzanie zespołem Kierowników Obiektów w zakresie rozwoju, oceny wyników oraz potrzeb szkoleniowych
  • Generowanie sprzedaży w zakresie prac dodatkowych FM
  • Kontrola kosztów pracy w podległym obszarze oraz podwykonawców
  • Współpraca z klientami w zakresie realizowanych prac, możliwości przyszłej współpracy oraz budowania długofalowych relacji
  • Odpowiedzialność za satysfakcję klienta
  • Wsparcie zespołu w trudnych sytuacjach technicznych
  • Nadzór nad BHP w podległym zespole
  • Realizowanie audytów jakości i BHP w podległych obiektach

Nasze oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży Facility Management
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania rozproszona strukturą pracowników
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe / techniczne
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami na wszystkich szczeblach decyzyjności w sektorze budowlanym
  • Prowadzenie rozmów i negocjacji z dostawcami rozwiązań technicznych
  • Chęć rozwoju, zaangażowanie w realizację celów
  • Umiejętność pracy w grupie, komunikatywność
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra obsługa MS Office – Excel, PowerPoint
  • Prawo jazdy kat. B.

Podobne oferty

Moltton Poland

śląskie / Chorzów

Współpraca z działem Inżynierii oraz Project Managerem Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie dokumentacji serwisowej Przygotowywanie wszystkich danych potrzebnych do przygotowania pełnej dokumentacji z zakresu serwisu pociągu oraz ocena ich...

SZCZEGÓŁY

Moltton Poland

śląskie / Chorzów

Koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie pełnej i kompletnej dokumentacji serwisowej. Sprawdzanie zgodności, kompletności oraz jakości dokumentacji serwisowej (quality check) Przekazywanie kompletnej dokumentacji do klienta Współpraca z...

SZCZEGÓŁY

05-01-2020

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

opolskie / Opole

Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,- praca w terenie,- zagrożenie korupcją,- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy...

SZCZEGÓŁY