WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów (Facility Management)

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów (Facility Management)
Miejsce pracy: Warszawa

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do Biura Głównego w Warszawie poszukuje kandydatów/ek na poniższe stanowisko:

 

Regionalny Kierownik Operacyjny Obiektów

(Facility Management)

 

Warszawa

 

Nasza misja

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
  • Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy (telefon, komputer, auto)
  • Świetną atmosferę pracy
  • Realny wpływ na kreowanie rozwiązań w podległym regionie
  • Stanowisko kierownicze dające możliwość rozwoju w strukturze organizacji
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, inne)

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za wynik zysków i strat regionu w zakresie sprzedaży oraz marży
  • Nadzór nad podległym zespołem w zakresie efektywności wykonywanych prac
  • Zarządzanie kosztami podległych kontraktów FM
  • Zarządzanie zespołem Kierowników Obiektów w zakresie rozwoju, oceny wyników oraz potrzeb szkoleniowych
  • Generowanie sprzedaży w zakresie prac dodatkowych FM
  • Kontrola kosztów pracy w podległym obszarze oraz podwykonawców
  • Współpraca z klientami w zakresie realizowanych prac, możliwości przyszłej współpracy oraz budowania długofalowych relacji
  • Odpowiedzialność za satysfakcję klienta
  • Wsparcie zespołu w trudnych sytuacjach technicznych
  • Nadzór nad BHP w podległym zespole
  • Realizowanie audytów jakości i BHP w podległych obiektach

Nasze oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży Facility Management
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania rozproszona strukturą pracowników
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe / techniczne
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami na wszystkich szczeblach decyzyjności w sektorze budowlanym
  • Prowadzenie rozmów i negocjacji z dostawcami rozwiązań technicznych
  • Chęć rozwoju, zaangażowanie w realizację celów
  • Umiejętność pracy w grupie, komunikatywność
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra obsługa MS Office – Excel, PowerPoint
  • Prawo jazdy kat. B.

Podobne oferty

Accenture Sp. z o. o.

małopolskie / Kraków

(shift 15:00-23:30)   What will you do? Alongside with the Client’s needs, develop new and improve existing collections policies and processes to both improve the effectiveness of the function and ensure compliance Continually work to deliver monthly and...

SZCZEGÓŁY

11-05-2020

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

pomorskie / Gdańsk

ACCOUNTABILITY: Ensure resources for process running (Admin "hard" HR: hire to retire) Team development Escalation level Company representation in front of potential clients Take active part in regular calls with the client Ensure full compliance with...

SZCZEGÓŁY

ING Tech Poland

mazowieckie / Warszawa

contract of employmenttype of contract 8:00 - 18:00 (8 h)work hours Zajęcza 4, Warsawthis is the location of our office Scope of duties: 80%- Team (Chapter) building –mentoring, coaching, training, recruiting 10%- Challenging Product Owners 10%- Hands-on...

SZCZEGÓŁY