DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie badań naukowych:
- nadzór i pozyskiwanie środków na badania naukowe finansowane ze źródeł zewnętrznych,
- koordynowanie prac związanych z budowaniem dorobku naukowego podległej jednostki,
- aktywność dydaktyczna:
- prowadzenie zajęć ze studentami,
- nadzorowanie procesu powstawania potrzebnych programów nauczania danej jednostki organizacyjnej,
- zarządzanie zespołem i jednostką organizacyjną:
- wytyczanie kierunku rozwoju jednostki organizacyjnej oraz planowanie i organizowanie pracy podległej jednostki,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej (zgodnie z przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi),
- przygotowywanie informacji niezbędnych do tworzenia planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych,
- dbanie o przepływ informacji w podległej jednostce organizacyjnej,
- przeciwdziałanie mobbingowi i działaniom niepożądanym,
- budowanie kultury pracy opartej na profesjonalizmie, proaktywności i partnerstwie.
OFERUJEMY:
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość wpływania na rozwój jednostki i kształtowanie kierunku rozwoju,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
PRZEBIEG POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO
Kandydaci przystępujący do konkursu składają następujące dokumenty:
- deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego, - CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (max 2 str. A4),
- syntetyczny autoreferat (max. 3 str. A4) informujący o najważniejszych osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych wraz z informacją o działalności w zakresie kształcenia młodej kadry naukowej,
- syntetyczny opis planów rozwojowych jednostki (max. 3 str. A4),
- wykaz publikacji z uwzględnieniem punktacji bibliometrycznej (IF, cytowania, indeks h),
- referencje lub opinie (opcjonalnie),
- dokumenty potwierdzające uzyskanie stopni naukowych doktora, doktora habilitowanego lub uprawnienia nadane zgodnie z art. 226 powyższej ustawy, tytułu naukowego profesora,
- potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu w przypadku lekarza oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, w przypadku ubiegania się o zatrudnienie w GUMed po raz pierwszy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego (opcjonalnie).