Koordynator biura ds. kalkulacji i ofertowania

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Koordynator biura ds. kalkulacji i ofertowania
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/24/0227
OBOWIĄZKI:
Miejsce odbywania stażu: Mikołów, Czas pracy stażysty: pon- pt 8:30-16:30Okres stażu: 6 miesięcyZatrudnienie po zakończonym stażu: 3 miesiące. Sprawdzanie i tworzenie ofert finansowych i merytorycznych;kalkulacje;obliczenia;zdobywanie informacji merytorycznych;obsługa biura;kontakt z klientami i dystrybutorami;koordynowanie zadań różnych osób i swoich.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, komunikatywność, sumienność, umiejętności matematyczne, znajomość programów komputerowych Word, Excel, sprawność w zakresie obliczeń, skrupulatność, dobra organizacja w czasie, dobre budowanie kontaktu.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Podobne oferty

2024-04-30

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

łódzkie / Łódź

- koordynacja pracy zespołu brygadzistów posługujących się językiem malayalam- kontrola jakości zarządzania zespołem pracowników przez brygadzistów- ustalanie planów pracy z kierownictwem wyższego szczebla- reprezentacja interesów zespołu brygadzistów...

SZCZEGÓŁY

Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

łódzkie / Głowno

Bieżąca obsługa cudzoziemców rozpoczynających pracę na terenie zakładów, kwaterowanie nowo zatrudnionych pracowników, opieka nad nimi w trakcie wykonywania badań medycyny pracy, wprowadzenia na teren zakładów, informowanie pracowników kadr o podjęciach...

SZCZEGÓŁY

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Robakowo

Czynności administracyjno - techniczne. Koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych narodowości: kolumbijskiej, filipińskiej, nepalijskiej, indonezyjskiej. Kompletowanie dokumentów, współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi agencję...

SZCZEGÓŁY