WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Dyrektor ds. Utrzymania Klienta

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

Dyrektor ds. Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kalisz
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Kreowanie strategii utrzymania klientów
  • Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za proces utrzymania klienta
  • Realizację założeń budżetowych (ilości abonentów, przychody)
  • Redukcję odłączeń abonentów
  • Zarządzanie cyklem życia klienta
  • Budowaniem trwałych relacji z klientem
Nasze oczekiwania:
  • Min. 7 letnia praktyka zawodowa z obszaru zarządzania relacjami z klientem i retencji, (mile widziane branża telekomunikacyjna, bankowa lub ubezpieczeniowa)
  • Doświadczenia w efektywnym utrzymywaniu klientów, planowaniu i realizacji celów oraz strategii sprzedażowych i marketingowych Spółki
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Umiejętności planowania, organizowania pracy własnej oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Możliwość wdrażania autorskich koncepcji utrzymaniowych i tworzenia nowych standardów na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy i silne wsparcie organizacji
  • Stabilne zatrudnienie i perspektywę długotrwałej współpracy
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Rozwój zawodowy i menadżerski w firmie o ogólnopolskim zasięgu
  • Dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki na usługi firmowe
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”

Podobne oferty

VECTRA S.A.

pomorskie / Gdynia

Będziesz odpowiedzialny za: Kreowanie strategii utrzymania klientów Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za proces utrzymania klienta Realizację założeń budżetowych (ilości abonentów, przychody) Redukcję odłączeń abonentów Zarządzanie cyklem życia...

SZCZEGÓŁY

Multimedia Polska sp. z o.o.

wielkopolskie / Kalisz

Będziesz odpowiedzialny za: Kreowanie strategii utrzymania klientów Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za proces utrzymania klienta Realizację założeń budżetowych (ilości abonentów, przychody) Redukcję odłączeń abonentów Zarządzanie cyklem życia...

SZCZEGÓŁY

Multimedia Polska sp. z o.o.

pomorskie / Gdynia

Będziesz odpowiedzialny za: Kreowanie strategii utrzymania klientów Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za proces utrzymania klienta Realizację założeń budżetowych (ilości abonentów, przychody) Redukcję odłączeń abonentów Zarządzanie cyklem życia...

SZCZEGÓŁY